25.03.2013

Słodkie cukierasy

Wszyscy mają Candy - mam i ja ;) Na powitanie dla nowych czytelników mojego bloga mam słodkie cukierasy: silikonową foremkę na kostki lodu, mini babeczki lub też pralinki (jak kto woli), mini książeczkę z domowymi wypiekami oraz kolczyki w wiosennych kolorkach zrobione przeze mnie :)

darmowy hosting obrazków


Cukiereczki te trafią w prezencie do osóbki, która:

- zostawi komentarz pod postem
- zamieści u siebie na blogu banerek ze zdjęciem i linkiem do mojego bloga
- dołączy do osób obserwujących bloga (będzie mi miło, choć to nie jest warunek konieczny)
- osoby nieposiadające bloga proszę o pozostawienie adresu e-mail w komentarzu

wystarczy tylko odrobinka szczęścia w losowaniu, które odbędzie się: 7 kwietnia, zapisy więc trwają do 6 kwietnia. Zapraszam serdecznie do zabawy jak również zachęcam do rozgoszczenia się w skromnych progach mojego bloga :)

Wieczorkiem zaś zapraszam po przepis na pyszne cynamonowe ciasto drożdżowe :)

6 komentarzy:

  1. Wszystko co ze słodkościami związane,mile widziane;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustawiam sie w kolejeczce,rowniez jako poczatkujaca;) Powodzenia w pierwszych krokach i zapraszam tez do mnie ;) http://evliv-home.blogspot.dk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zapisuję! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń