19.02.2013

Urodzinowy pakuneczek

darmowy hosting obrazków Dzisiejsza data to dzień urodzin mojego kochanego M., jak zawsze kończy 18 lat + VAT ;) z tejże okazji zakupiłam mu mam nadzieję wymarzony prezent, który tradycyjnie zapakowałam. Może niezbyt pięknie, patrząc na te wszelakie pakuneczki na fotkach z necie, ale z całego swojego małego serduszka się starałam :)

Ładnie zapakowany prezent cieszy i to bardzo (przynajmniej mnie) :) Czasem aż żal otwierać misternie pakowane cuda, to takie małe dzieła sztuki. W moim skromnym pakuneczku wielkiej sztuki nie ma - postawiłam na opakowanie bardziej tradycyjne, czyli papier w jednolitym kolorze szarości, czy też srebra. Męski kolor ;) Pakuneczek uwieńczyłam wstążeczką i rozetką w kolorze nadziei, czyli w kolorku zielonym.


Wszystkim jubilatom dnia dzisiejszego ogromne STO LAT, szczególnie dla mojego najdroższego M. :)

darmowy hosting obrazków


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz